12 Kommentarer til Gode råd til at komme igang med at træne

  1. Tak for de gode råd:)

  2. Super gode råd, som jeg virkelig tror at man har brug for at vide! :-) Især er jeg vild med før/ efter billeder. De har virkelig hjulpet mig meget når tallet på vægten har gået alt for langsomt nedad!
    Forresten har jeg nævnt dig på min blog, håber det er i orden!
    Hav en god dag, mvh. Matilde. :-)
    matildegoesfit.dk

    • Hej Matilde.

      Jeg kendte ikke din blog i forvejen, men jeg vil da ind og læse lidt mere på den :)

      Tak for de rosende ord – og linket til min blog :D

      Ha en dejlig dag.

      /Camilla

      • Haha, det er der bestemt ikke så mange, som gør! Men tusind tak! Følg da endelig lidt med. Det er da bare hyggeligt! Har fulgt med på din blog i ret lang tid nu, og jeg synes virkelig den er fantastisk inspirerende! Så tak for en god blog, som tit får mig af sted på løbeturene, selv på regnvejrsdage!
        Mvh Matilde. :)

        • Hej Matilde.

          Det lyder bare rigtig godt – det er så fantastisk når jeg kan være med til at få folk ud af døren og igang med at løbe :D

          Rigtig fin blog du har, den vil jeg da følge fremover :)

          /Camilla

  3. Godt indlæg!
    http://www.mathildemac.dk – blog om sund livsstil og fitness

  4. Olivia

    Tusind tak, for en super fed blog.
    Jeg er begyndt på, at bruge din løbeplan, og synes det fungerer rigtig godt for mig. Mit eneste problem er at jeg virkelig lider af sidestik. Jeg kan når jeg ikke får sidestik, presse mig selv til at kunne løbe 5 km (hvilket jeg kun sker ved hver 10 løbetur), men når sidestikken rammer, kan jeg ikke engang løbe 500 m. Har du nogen løsning på dette problem. Det piner mig, at jeg ikke kan komme rigtig i gang med træningen.
    -Olivia

  5. Amen! :-) har et lignende indlæg liggende til udgivelse en dag. pudsigt!

    //Camilla Christine ♥ ♥
    http://www.fitspoblog.com/2013/11/isabel-marant-h-november-2013.html

  6. Fint indlæg! Jeg går ud fra at din pointe under “Pres dig selv” er, at man ikke skal være bange for at løfte tungt, og det giver jeg dig ret i :-) Men det der med tunge vægte og få gentagelser vs. lette vægte og mange gentagelser er ikke helt så simpelt. Det kommer jo helt an på hvad man har som mål – f.eks. om det er større muskelmasse eller styrke. Bare lige en tanke :)

    • Hej Christine.

      Som jeg også har skrevet i sætningen efter det du kommentere på, har jeg også pointeret at det er alt efter hvilket mål man har, om det skal være tunge eller lette vægte og hvor mange gentagelser :)

      /Camilla

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>